Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

12:40 πμ 01.01.2011

Πού ήσουν όταν σβήσανε τα φώτα?
Ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν σε ξέρουν? Μόνος σε ενα άδειο σπίτι?
Μόλις πήγες για ύπνο, αφού ήπιες μόνος σου ένα ολόκληρο μπουκάλι σαμπάνια τσουγκρίζοντας με τον Άη Βασίλη.
Και εγώ έπινα μόνη επίσης, οχι τελείως μόνη αλλα εξίσου μοναχικά. Και βρήκα το φλουρί, 2 λεπτά, καθώς το ραδιόφωνο κάτι μουρμούριζε για την καταπολέμιση του HIV.
Ποιός ητάν ο πρώτος που σου έδωσε μια ευχή?
Ο πρώτος άνθρωπος που μου είπε χρόνια πολλά είναι το παιδί που κάθεται δίπλα μου στο μάθημα των γερμανικών, πέντε λεπτά πρίν την αλλαγή. Ο δεύτερος, ο φίλος της κολλητής μου. Ο τρίτος, κάποιος που ούτε που του απάντησα. Ο τέταρτος, η κοπέλα που είχα να της μιλήσω απο το καλοκαίρι. Μετά το κινητό αδράνησε. Είπα, τι στο διάλο, θα στείλω εγώ. Τελικά εγώ έστειλα και μετά αυτοί απάντησαν ευγενικά και ωραία. Μα απάντησαν τελευταίοι.


Εύχομαι ...
Δεν ξέρω τι εύχομαι.Τίποτα.Αρχίζω να νιώθω αρκετά ζαλισμένη για να μην με νοιάζει πια.
Καλή Χρονιά και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος δεν λένε? Αυτό τότε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου